2012. március 3., szombat

Legjobb androidos alkalmazások - Quick System Info Pro

Egy, általam már majdnem elfelejtett, alkalmazásról írnék, mely a Quick System Info Pro. Nevéből egyből következtethetünk, hogy milyen célt hivatott szolgálni. Jól gondoljátok, a rendszerünk különféle részeiről kaphatunk pillanatok alatt adatokat, nyerhetünk betekintést, némely esetben pedig be is avatkozhatunk.

Twitter  

Személy szerint azért ástam elő ezt az app-ot, mert androidos készülékemre készülnek az újabbnál újabb ICS romok, némelyik még alfa-státuszú, én pedig kísérletező kedvű lévén szeretem látni, hogy mi "ragasztja" be például a processzort. Itt jegyzem meg a Google Nexus One tulajdonosoknak, hogy a CPU Status LED nevű alkalmazással kifejezetten jól kooperál, melyről szintén találhatunk leírást a blogban

Tekintsük át a főbb funkciókat és jellemzőket

Telepítés után én widgetről szoktam használni, melyekből többféle méret áll rendelkezésünkre.

  
Én a 3x1 méretűt használom, mert arról mind a négy gyors funkció elérhető, természetesen az átlátszóság mérete egyszer megadható (utána a widget újra kipakolásával módosítható).

  




Melyek ezek a funkciók? A pirossal keretezett részben találjuk - elsődlegesen - az "x" gombot, mellyel task killer szerűen kilőhetjük a futó alkalmazásokat. Ennek eredményét és adatait gyors infóként kapjuk a művelet elvégzése után, felugró üzenetként a képernyőnk alsó negyedrészében. 
Ugorjuk át az "i"-t és nézzük a "c" mire való. Megnyomásával cache tisztítást végezhetünk, ami azért jó, mert nem szükséges ezek után a recoveryből elvégeznünk ezt a műveletet, ha a szükség úgy hozza. Ha kész, az előzőhöz hasonlóan szintén üzenetet kapunk.


A "h" a history tisztítást végzi el nekünk.




Végül a sorrendből kihagyott "i" funkciója nem más, mint megnyitja nekünk a Quick System Info Pro alkalmazást. Lássuk itt mire lelünk!

 Alapvető információk a rendszerről

Sajnos a "View Logs" és a View Propeties" részt nem tudom prezentálni mélyrehatóbban, mert nálam beragadt a "refreshing" folyamatba. Nyomkodjuk végig az egyes címkéket, megéri. Rengeteg információt gyűjt össze nekünk ez az okos kis alkalmazás! Példaképpen  pillantsunk bele a szenzorok és a processzor részbe:


Végezetül egy gyors betekintés a maradék részbe...

... valamint a beállításokba, melyet a szokott módon, az androidos menü gomb megnyomásával csalhatunk elő:


Itt szabályozhatjuk - többek közt - hogy a notification drawer-ben és a status bar-on milyen infókkal szolgáljon nekünk a Quick System Info Pro. Mindkét információs forma aktív. A következő képeken minden info megjelenik:


Mindenkinek szívből ajánlom. Az eddigi összes Android OS-en tökéletesen teljesített (2.xx; 3.xx; 4.xx).

Letöltés (ingyenes):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése